طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

برنامه باداب سورت کنسل شد

سلام

برنامه این هفته به خاطر بی احتیاطی بنده که قبل از فوتبال خوب گرم نکردم و حین دویدن ماهچه دو قلوی پای راستم پاره شد برای من کنسل شد.

خیلی بد شد

تا من باشم و بدون گرم کردن و آماده سازی اولیه ورزشی را انجام ندهم (البته بار دومم هست ولی این بار پای راست).

چرخی در اینترنت زدم و مطالبی در ارابطه دیدم که خواندنش مفید خواهد بود.

حرکات کششی : اصول و ضروریات

اصول صحیح گرم کردن

اصول گرم کردن و سرد کردن


منظور اساسی از گرم کردن بیدار ساختن بدن و به کار گرفتن آن برای آهنگی سریع و گردش خون و بالا بردن تعادل عصبی و واکنش های مربوط به بدن به هنگام واکنش های بعدی می باشد.


نظرات 6 + ارسال نظر
یوسفی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:08

ای بابا خدا بد نده
کوهنورد را چه به فوتبال آخه

والا چی بگم جوونی کردیم
دقیقاً روزی که گرم نکرده بودیم پامون کش اومد و ماهیچه پا پاره شد.
حالا برای چند ماهی طبیعت از حضور من محروم خواهد بود
ممنون که سر زدید دوست خوبم.

نیما پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 http://koohestan-n.persianblog.ir/

سلام و درود بر شما

باز هم ممنونم. از گزارش خوب شما پرینت گرفتم و یادادشت برداری کردم . شاید این هفته رفتیم لزور.

اگر فایل جی پی اس مسیر رو هم برام میل کنید که بسیار سپاسگذارم.

برقرار باشید

سلام
فایل جی پی اس کدام مسیر را می خواهید؟؟؟

نیما پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 http://koohestan-n.persianblog.ir/

آدرس ایمیل یادم رفته بود

نیما پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 http://koohestan-n.persianblog.ir/

من بخاطر پرهیز از همین آسیبها خصوصن آسیبهای ناشی از ضربه بازیکن مقابل، بیخیال فوتبال شدم.

حتی سرپرست کوهنوردیمون هم همیشه ما رو از فوتبال منع میکنه.

آرزوی سلامتی و تندرستی همیشگی برای شما دارم



همین که به ما سر زدید خوشحالم.
هر امری داشتید من در خدمتم.
به امید همنوردی با شما

نیما پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 http://koohestan-n.persianblog.ir/

شرمنده من حواسم نبود . فکر کردم که گزارش لزور رو توی وب شما خوندم.
الان یادم افتاد که گزارش گلوکان - امامه بود.

فردا (جمعه) تصمیم داریم بریم امامه. منتها امامه بالا ، مسیر مهرچال. اما قطعی نشده هنوز.
اگر فرصت شد شاید برای بررسی و بازدید یک سر هم به روستای گلوکان زدیم.

سپاس

شیفته طبیعت چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:12 http://dostetabiat.blogfa.com

سلام آرش خان
خدا بد نده. چرا بی احتیاطی کردید؟ البته از کوهنوردی قوی مثل شما بعیده که با فوتبال زمین گیر بشه. امیدوارم هر چه سریعتر بهبود یابید.
موفق باشید

سلام
ممنون دوست عزیز
راستش بدنم را گرم نکردم و با یه حرکت ناگهانی ماهیچه پام پاره شد.
ولی خیلی بهترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد