طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

لمکده جایی بر فراز تهران

با سلام و درود

چندی بود به وبلاگ کمتر مراجعه میکردم ولی برای معرفی جایی به نام لمکده که به همت دوستان کوهنورد جهت استراحت و توقف در مسیر دارآباد مهیا شده است مجدداً به وبلاگ دوست داشتنی خود آمدم تا این مکان را برای شما معرفی کنم

لمکده نام مکانیست در کوه های دارآباد، که در مسیر اصلی صعود به قله ایجاد شده است. به دلیل چشم انداز زیبای این نقطه به شهر تهران و مناظر اطراف، برای کوهنوردانی که قصد صعود به قله دارآباد را دارند جای مناسبی برای استراحت و لذت بردن از این مکان ایجاد شده می باشد.

از لمکده شهر تهران به خوبی دیده می شود و فاصله زیادی با پارکینگ نداشته و به غار صفدر هم مشرف است.

برای رسیدن به لمکده مسیر اصلی یال شن سیاه را که ادامه دهید قبل از لوله آب می توان سمت راست خود این فضای مسطح و درخت کاری شده را دید.

لمکده به همت دوستان خوبی مثل بهزاد که از کوهنوردان حرفه  ای بوده  و تجربه صعودهای بین الملی را دارد و حسن ودیگر کوهنوردان ایجاد شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد