طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

سال جدید روز نو و نوروز و روز طبیعت بر همه مبارک باد

سلام به دوستان و پارسی زبانان نیک نهاد و نیکو سرشت.

با ارز تبریک مجدد سال جدید ایرانی و شروع بهاری دیگر...

من به نوبه خودم فرارسیدن بهار و سال جدید را تبریک ارز می کنم و امیدوارم سالی نیکو و همراه با دوستی با طبیعت را آغاز کرده باشید.

راستش از روز دوم فروردین نیت رفتن به طبیعت و کوه را داشتم ولی مریضی امانم نداد تا اینکه روز 13 فروردین روز طبیعت با یکی از دوستان خوبم ساعت 6 رفتیم دارآباد و بالاتر از آبشار چال مگس


 تفاوت عکس آبشار چال مگس از 22 بهمن 90 تا 13 فروردین 91 را ببینید هر دو زیبا هستند و زیبایی خاص خود را دارند

بعد از صعود از صخره های بالای آبشار صبحانه ای خوردیم و برگشتیم تا هم سیزده را به در کرده باشیم و هم با طبیعت تجدید دوستی

بهترین و قشنگترین تبریک سال نو که امسال به دستم رسید این بود:

رمز نو شدن را باید دانست وگرنه بهار فصلی تکراریست

سال نو مبارک

نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز

سال جدید 1391 را بر همه ایرانیان پاک نهاد تبریک عرض می کنم