طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

دارآباد-برف

سلام به همه دوستان
بعد از مدتها که برنامه ها را نمی نوشتم امروز که رفتم دارآباد را می خوام یه چیزهایی بنویسم.
البته قصد زیاده نویسی ندارم. فقط امروز صبح ساعت 6 رفتم دارآباد خیلی خلوت بود، جمعاً بیشتر از 10 نفر نبودیم در مسیر چال مگس. خیلی هوای تمیز و خوبی بود، البته کمی سرد بود. مسیر برگشت افرادی قصد صعود داشتند.
جندتایی عکس گرفتم که بد نیست ببینید.


نخستین اشعه های خورشید






آبشار یخ زده
اینم دو کوهنورد که جایی را برای استراحت و صرف صبحانه پیدا کرده اند.


بالاخره وقتی عکس می گرفتم دست کشها را در آورده بودم و گفتم یه عکسی بگیرم ازشون

نظرات 3 + ارسال نظر
بهشت گمشده سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:23 http://liavol.blogfa.com

سلام دوست عزیز...
عکس های زمستانی بهشت گمشده رو از دست ندید......
بهشت گمشده به روز شده و منتظر حضور گرم شما در زمستان بهشت گمشده هستم
یاعلی

یوسفی پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:35

سلام
پیشاپیش سال نو مبارک
راستش زیاد اطلاعات درمورد سوالتون پیدا نکردم به نظرم اومد یا باید ساخت ترکیه باشه یا قدیمیه چون تاحالا نشنیدم
مثل اینکه آلمانیه و توی ایران به این اسم معروف شده موقع جنگ جهانی اول به بوشهر و جنوب ایران وارد شده یک زمانی هم جزو جهیزیه عروس عشایر بود.
این عتیقه مگه هنوزم کار می کنه

اسفندیار جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:43

عکسهای زیبا و جالبی بود
برایتان همیشه در تمام مراحل زندگی ارزوی موفقیت دارم

سلام
ممنون که به ما سر زدید.
شاد باشید و سر فراز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد