طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

طبیعت گردی و گاهی هم شکار

من آرش کوهرو، از عاشقان طبیعت گردی هستم برا همینم اسم وبلاگم رو گذاشتیم کوه رو

صعود به قله پهنه حصار

درود بر ایرانیان راستین

این هفته قراره بریم قله پهنه حصار اونم از مسیر سنگان-آبشار سنگان-قله

در مورد ارتفاع این قله چند جا روایات مختلف دیدم که ظاهراً 3200-3400 متر است.

برنامه هم حدود 100 دقیقه از روستا تا آبشار با استراحت 45 دقیقه ای و سپس یک صعود 180 دقیقه ای از آبشار تا قله هست. می تونید برنامه صعود ما رو به آبشار سنگون در اولین پست این وبلاگ ببینید.

البته خودم تا حالا این مسیر را نرفتم و به خواست ایزد منان پس از بازگشت گزارش مفصلی را خواهم داد.

زمان شروع 5 صبح از روستای سنگان تا به گرمای آفتاب خرداد ماه گرفتار نشیم. با پیش بینی های ما کل برنامه 11 خواهد بود که کوهنورد باید آمادگی خوبی را داشته باشه.

به امید دیدار شما همنورد عزیز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد